onsdag 9 januari 2008

9 januari 2008

Onsdag idag och livet går vidare. Just nu sitter jag och surfar runt och gör mer eller mindre allt för att inte plugga, då är det illa. Jag har inte riktigt kommit in i det där med studier. Alltså, jag skulle nog föredra en KY-utbildning. Inga direkta lov och utbildningen blir klar mycket fortare. Jag vill snabbspola fram till juni 2010 och allt är över, jag kan börja söka jobb och inga fler prov eller uppsatser... Hade det inte varit toppen??

Jag sitter även och kollar lite på ett eget ställe att bo på. Jag har tagit upp det med Bex att jag letar något nytt. Men hur tar jag upp med Nirzari att jag vill bo själv? Jag tror inte jag skulle fixa att bo med henne i långa loppet... Jag är ganska svår att bo med, tror jag. Och det är inte lätt att bo med nån för att man måste. Jag hade inte haft några problem att bo med en pojkvän, men nu finns det ju ingen sån... Men har man bott så länge själv som jag gjort, så är det svårt att anpassa sig. Jag behöver lite tid för mig själv och som det är just nu, så är jag bara ensam på bussen... Annars har jag alltid folk omkring mig. På bussen kan jag sätta på mina hörlurar, lyssna på min musik och bara relaxa lite.
Så jag letar något eget, och det är nog inte så svårt och verkar inte vara så dyrt heller... Jag kommer nog undan med samma hyra som här, inklusive räkningar...

Nä, nu måste jag nog försöka plugga lite i alla fall... Hmm...

Hoppas allt är bra hemma!
Kram kram

Inga kommentarer: