måndag 31 december 2007

Natten 30-31 december 2007

Jo, nu hoppas jag att det ska bli lite tätare mellan inläggen..

Bor hemma hos Rebecka ett par dagar, dels för att få umgås lite mer med henne. Vi umgicks ju ganska mycket innan jag åkte och hur tar man igen 4½ månad på 2½ vecka när man har annat att göra på olika håll? Jo, man får bli kombo ett par dagar och bli trötta på varann. Sen så är jag ju lite internet-beroende och med en ny dator så suger det i IT-tarmen. Rebecka "har" ju trådlöst internet genom sin granne, så här får jag surfa mig trött lite granna. Har suttit med datorn i knät i snart tre timmar och även om det kliar lite i ögonen och John Blund har knackat mig på axeln både en och två gånger, så står jag emot!

Och så fick jag ju kollat mina mail lite snabbt tidigare och såg att Sue på Waterstones hade mailat mig. Och oj, så glad jag blev! Dom erbjöd mig 10 timmar i veckan. Det är inte illa det, precis vad jag behöver. Kanske 15 hade varit bättre, men nu har jag i alla fall lite extra pengar att rumla med!!

Annars så är det ju nyårsafton idag. Fast det ska sovas lite först... Jag börjar bli riktigt trötter nu.. Sjunker längre och längre ner i soffan och ögonen kliar mer och mer... Nä, jag kastar nog in handduken nu.

Ha en härlig dag imon och så hörs vi snart igen! Det lovar jag....

Kram kram

Inga kommentarer: