måndag 14 januari 2008

14 januari 2008

Så, startskottet är avlossat och jag är på väg mot en lite tuffare vecka. Av någon anledning känns det inte så nervöst... Jag vet inte vad som hänt.
Veckan i form av prov och bedömingar ser ut så här:
Idag, måndag: Prov i ekonomi, bedöming i Första hjälpen.
Imorgon, tisdag: Bedömning i gymmet.
Sist, men inte minst, fredag: Prov i Hälsa och fitness (musklerna, hur dom jobbar och lite sånt, och sen generell fitness och hälsa.) Detta är jag lite orolig för, men jag känner mig rätt självsäker på muskeldele, hoppas bara jag kan pressa in allt om hälsa och fitness, riktlinjer och lite sånt där under veckan nu. Tror jag pluggar bäst under press och stress, det lär ju visa sig..

Nu måste jag dock rusa ut i duggregnet och göra mitt bästa!

Ha en bra dag!
Kram kram

Inga kommentarer: