lördag 2 februari 2008

2 februari 2008

Hallojsan! Sitter i min säng, har en dag över... Första på väldigt länge, faktiskt. Men även om det är ruksigt skönt att bara sitta här, surfa runt och lyssna på radio, så ska jag nog försöka komma igång med gymmet igen. Hade en session på skolan igår och det känns att kroppen inte är riktigt van att träna. Vi skulle köra två set till utmattning, det innebär att du kör helt slut på muskeln, klarar du mer än dom utsatta repetitionerna, så får du öka vikten. Jag hade min första friska dag och jag körde på fullt ös! Efter tre veckors uppehåll, kanske ni kan ana hur det känns i min rygg, mina armar och i mina stackars bröstmuskler... Det ajjar väldigt mycket! Men det är inte en anledning till att inte åka in och köra lite kondition. När man blir sjuk, så har man en förmåga att lägga på sig lite plufs. Jag såg hur fort det märktes när jag kom igång sist, även om det bara var för två veckor...

Känner inte för att sitta hemma hela dagen, så det blir nog att jag gör mig iordning direkt nu och åker in. Det är ganska tråkigt att vara hemma numera, när tvn har pajjat... Har bara en radio och min dator. Klart har jag mina filmer, men av nån anledning så är några av dom repade och man kan inte kolla på dom. Jag ska nog försöka att inte titta så mycket på dom. Jag ska nog ta hem alla filmerna, stoppa in dom i sina fodral och bara ta med mig några enstaka filmer som jag vill ha i närheten. För ska dom bli förstörda, så är det inte kul. Det har kostat mig mycket, dom filmerna. Jag vill inte hålla på att köpa nya bara för att...

Sen var det så här, att i torsdags när jag kom hem efter jobbet, så stod det en byggställning utanför mitt fönster. Inte bara mitt, den täcker hela sidan. Imorse vaknade jag av att det står två karlar på byggställningen utanför mitt fönster. Jag tänkte ju inte så mycket på att dom jobbar ju på lördagar i det här landet, när jag gick och la mig igår... Hihi.... Tur man alltid sover med täcket upp över ansiktet.... Hihi.... Jag undrar lite vad dom gör? Fast jag har inte sett dom på några timmar nu, så jag antar att dom tittar in i en annan lägenhet nu... Hihi...

Nej, nu är det gymförberedelser som gäller!
Hörs snart igen!

Kram kram

Inga kommentarer: