fredag 5 oktober 2007

Idag är ingen vanlig dag....

Så idag är det fredag! Det är slut på presentationer för den här gången. Men jag anar att det kommer bli en presentation i veckan eller varannan veckan i alla fall... Men det är bara en känsla jag fick idag. Vi får helt enkelt vänta och se...

Annars har det varit en bra dag, tror jag. Jag hade sovmorgon, ända till halv 7! Det ni, det är inte illa!! In till skolan, en halvtimmes lektion och sen var det iväg att jobba på uppgiften. Idag var det sammanställning hur veckan har varit, vilka svagheter man har och vilka starka sidor man har när det kommer till kommunikation, leta information, använda och sortera informationen och lite sånna saker. Sen skulle man fylla i ett formulär om det hela och sen även förska ordna en plan för hur man ska arbeta på sina svagheter för att det inte ska vara svagheter längre.. Invecklat? Inte så farligt, bara jag som har svårt att förklara... Hela grejen skulle diskuteras igenom klockan 17. Så det var hem och fixa med uppgiften, sova lite och sen in till skolan igen. Hade en halvtimmes lektion när vi diskuterade, delade med oss om vad vi tyckte och tänkte.

Upp på bussen igen, hem till Föräldrarna och äta en god middag och lite tårta. Jupp, glömde kanske säga det i början av inlägget, men jag fyller år idag! Jupp, lilla jag har gått och blivit gammal! Men fortfarande 20+, så kom inte med några dumma kommentarer!
Dock känns det rätt kul att höra att folk här inte ens tror man är 20! Det är komplimanger det! Och dom kommer inte bara från killar!

Hur som helst, god mat, tårta, liten present och lite vila. Nu är det säsongstart på Ugly Betty, sen är det sängen. Jodå, jag är inte purung längre. Det är okej att fira födelsedagen med godis och en tidig tv-kväll...
Man kan säga att jag firade mina kommande 10 födelsedagar förra helgen, men det är över och glömt och det kommer inte tas upp igen! Och det kommer INTE upprepas igen!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och relaxa!

Kram kram

Inga kommentarer: