måndag 22 oktober 2007

Beware, no prickar!!

Okej, det verkar som min dator har kastat in handduken pa riktigt nu och jag vet inte hur manga inlagg det kommer bli har just nu. Jag ska forsoka uppdatera er sa gott jag orkar med.

Sa vad har hant har sen sist?
Jag har ju fatt jobb, i en bokaffar som heter Waterstones. Jag star i kassan och forsoker salja bocker. Som tur ar sa behover jag inte peka sa mycket om var saker och ting finns, men igar hjalpte jag en kund att hitta Slash nya biografi. Da var jag lite stolt over mig sjalv!! Men det kanns som det kan vara lagom avslappning fran skolan och att jag kommer fa nagra timmar i veckan dar skolan inte existerar pa satt och vis. Hade jag inte fatt jobb, sa ar jag radd att jag hade gatt upp lite for mycket i skolan och det hade blivit for mycket. Nu blir det lite balans.

Skolan, vad har det hant har, tro? Inte mycket. Det ar mycket uppgifter och prentationer och grejer som kommer upp nu mot jol. Jag bara hoppas att jag kan satta mig ner och organisera upp vad jag ska gora, hur jag ska genomfora det...
Jag har en klasskompis som har samma amnen, vi ska hjalpas at lite och organisera hur vi ska gora. Vi har olika omraden att jobba med, sa vi kan inte fuska. Men det ar roligare att jobba med nan annan, da kan man ta sma minipauser utan att behova packa ihop om man vill ga ivag en svang.. Sa det blir nog bra!

Jag haller pa att titta efter en ny dator, men vi far se vad som hander. Jag hoppas att Bex far sin dator snart och jag kan jobba fran den tills vidare och sen kopa en ny nar jag ar hemma over jul. Jag vill ju ha mitt svenska tangentbord... Det ar inte lika kul att skriva pa svenska utan dom svenska tangeterna... Jaja, jag vet, jag ar tokig! Hihi...

Nu ar det dags for nya lektioner snart! Men forst, energipafyllning!

Ha det sa bra sa lange!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Jättekul att höra att du kommit igång på jobbet. Var inte orolig att det saknas prickar, funkar så bra att läsa ändå. Många kramar och kämpa på!!