måndag 1 oktober 2007

1 oktober 2007 (Del 2) Bilder

Här kommer lite bilder, tagna med mobilkameran och den är ju inte alltid bäst...
Dom är inlagda i väldig oordning, men jag hoppas att ni kan titta i alla fall...
Jag återkommer med lite bilder på andra motiv en annan dag, men jag lovar att ta lite bilder snart på skolan, kanske lite klasskompisar, lite på var jag bor och lite sånt. Jag hoppas att jag snart ska kunna lägga upp bilder direkt från mobilen, men just nu är det bara mitt mobil-tjosan som inte stöds av blogger. Hoppas dom fixar det, då lovar jag att mobilblogga också och då kommer det bli mer bilder. Hoppas jag...
Kram kram!
Debbie och Dan's lilla tjockis Rosie.
Daddy cool! Bex Pappa Terry

Debbie och hennes sambo, coola Dan


Karens man Bob och Bex Mamma Anne



Karen och Bex





Inga kommentarer: