söndag 28 oktober 2007

28 oktober 2007

Hejje!
Idag blir det en snabbt inlägg. Datorn är lite nipprig idag, jag vet inte vad det är med den. Strömkontakten som man stoppar i datorn är jättevarm! Man kan knappt ta på den. Hela kontakten är varm! Inte bra, antar jag....

Hur som helst, hur har det varit sen sist? Jodå, det har varit jobb och lite sjukt. När jag kom hem från jobbet igår så kändes allt bara bra. Skulle hoppa in i duschen och det gjorde liksom ont i huden när jag tog av mig kläderna. Sådär som det känns när man har feber... Inte bra, men jag hoppade in i duschen, lagade mig sen lite mat och åt min middag. Efterhand kände jag att det gjorde ruskigt ont i hela kroppen. Jupp, feber....
Så jag petade i mig lite piller och annat förkylningstjosan dom har här. Under natten hade jag värsta feberfrossan! Frös så jag trodde jag skulle bli tokig, men när jag virade alla två meter täcke runt mig, så svettades jag så jag trodde att jag skulle torka ut! Så upp och hämta vatten för att fylla på lite. Sprang tillbaka till sängen för jag trodde jag skulle förfrysa på vägen. Ska tilläggas att temperaturen i våran lägenhet är alldeles för varm, så man borde inte frysa. Hur som helst. Ner i sängen igen och svettas, av med täcket för att kylas ner, på med täcket igen, svettigt värre, av med täcket, kallt, kallt.. Så höll det på hela natten. Men efter att jag somnade om sista gången vid 6-tiden, vaknade av klockan som ringde 9, fullt frisk! Helkonstigt! Kände ingenting!! Klart jag har inte varit helt klar i huvudet idag, men det kan bero på brist av sömn...

Jag ska nu beställa en pizza, muffla i mig den och sen djupdyka ner i sängen igen! Imon är det ju dags för en ny vecka igen! Jippie!!

Hoppas allt är bra med er, mina tappra läsare!
Kram kram

Inga kommentarer: