lördag 13 oktober 2007

13 oktober 2007

Så jag har inte bloggat på ett tag igen. Datorn strular som vanligt... Nu när vi äntligen har fått ordning på internet och allt, så ska datorn börja krångla! Jag vet inte vad som är fel riktigt, men det har med strömförsörjningen att göra. Jag ska gå ner till en datorbutik nere i stan och se om dom har några ideer. Har dock en känsla av att det kommer kosta massa pengar! Ska pilla lite själv.

Har dock lite roliga nyheter! Jag har fått jobb! Jag ska börja jobba i en bokaffär nere i stan, 4 dagar i veckan. Förhoppningsvis är det inte för många timmar, men är det det, så får jag säga till och få lite mindre timmar. Bokaffären heter Waterstones och jag fick jobbet genom att Bex kompis jobbar i den affären och hennes sambo är föreståndare på den andra, som ligger en liten bit därifrån.
Men det var inte enbart därför, utan för att chefen gillar att se vad olika nationaliteter kan medföra till arbetsplatsen. Bland annat var hon nyfiken på hur vi hanterar kunder. Hon har hört mycket gott om det svenska kundbemötandet och sånt.

Jag börjar nästa vecka och hoppas på att det ska bli kul!

Tyvärr hinner jag inte skriva mer nu, för batteriet är snart slut igen... Suck, vad det här är drygt! Jag har en känsla av att det blir en ny dator för mina intjänade pengar... Hmpf...

Ta hand om er där hemma!
Kram kram

Inga kommentarer: