tisdag 16 oktober 2007

Ber om ursäkt för bildkvaliteten...

Igår, när jag satt och ivrigt skrev på mitt arbete, var allmänt osocial mot min omgivning, så var det nån som ville vara med och skriva lite. Men all hjälp är inte alltid bra hjälp....

Smicha vill också surfa jue.... Självklart funkar det inte att skriva arbete när Windows Hjälp-ruta kommer upp hela tiden... Bort med katten!Men om jag ligger på kanten, kanske det går bra, tänkte han och smög tillbaka.

Den lilla katten blev bortschasad en gång till, men enveten som synden, så gav han inte upp. Han kröp ihop på den lilla, lilla ytan bredvid datorn och låg ganska gott tydligen. Han blev dock lite nyfiken när Taro hittade på något annat i nåt annat rum, så han försvann efter en stund... Men visst är han för go?!

Här kommer lite andra bilder på när Smicha myser till det och hur det kan se ut på morgonen när man ska gå på toaletten.... Och så går det ju små båtar utanför i den lilla hamnen. Min mamma kan inte förstå hur det kan vara kul att åka på semester på dom här båtarna i sisådär tre veckor. Men det beror på att hon ser Stena Line framför sig.... Stena Line är en fis i rymden jämfört med dom här båtarna!











Nattinatt!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för bilder, KUUUUL