onsdag 24 oktober 2007

24 oktober 2007

God formiddag!
Idag ar det onsdag, min lediga dag.... Men den ar inte sa ledig. Det ar skolarbete hela dagen. Sen i eftermiddag sa ska jag till jobbet for information. Jag vet inte, men jag tror det ar lite information om sakerhet, hur saker och ting fungerar och sa. Det ar ratt skont att ha jobbet. Om jag inte hade haft det, sa tror jag att jag hade blivit galen! Jag hade stressat sonder och legat med blodande magsar inom dom narmaste dagarna...
Som tur ar, sa har jag vanner har som tar hand om mig och sager till mig pa skarpen att ga hem och satta mig i soffan och bara gora ingenting! Sa igar, nar jag gick och satte mig pa biblioteket efter sista lektionen, sa fick jag ett argt sms som lod: AK HEM!!! Vi tar det imon!!
Sa jag kopte massa onyttigt, akte hem, tog en dusch, satte pa en film och krop ner i sangen och at doughnuts!! Det var trevligt... Och behovligt...
Men nu sitter jag har igen och pluggar. Jag gor sa gott jag kan, och det ska ga bra. Jag ar lite orolig, for jag vill ju inte komma hem utan min degree... Det skulle vara pinsamt. Men det ar tuffare an for manga av dom andra kurserna. Mina vanner fran Gateway har det sa slappt!! Dom behover bara ha 40% pa proven och inlamningsuppgifterna, vi maste ha 70%, dom behover bara 50% narvaro pa lektionerna (alla lektioner finns redan pa internet), vi maste ha 80%. Sa vi har hyffsade krav pa oss, men vi far ju sa mycket mer ocksa...

Nu ska jag fortsatta med studierna, sa jag inte gor mig sjalv eller nagon annan besviken med nagra urusla resultat!

Ha det bra!
Kram kram

Inga kommentarer: