onsdag 8 oktober 2008

Hmm..

Ne, det blev inga bilder. När jag kollade runt lite på dom få bilderna jag har på min telefon, så insåg jag att det inte var så mycket. Har i och för sig ett foto på D och J2 när dom var klara att bege sig till the Freshers Ball. D ser ut som docka och ibland när dom pratar med varandra så är dom som seriefigurer, det går inte att förklara, det är något som måste upplevas. Man blir glad när dom är i närheten liksom.

Jag önskar jag kunde förklara bättre, men det går inte. Dom måste upplevas i verkligheten för att man ska förstå fullt ut... Men nu har jag ju pratat så mycket om dom, så nu kan jag ju lika gärna lägga ut bilden!


By the way, Bex och Neil ska åka till IKEA på söndag eller måndag och då har dom lovat att försöka köpa med sig en bäddmadrass till min säng!! Det tycker jag är snällt! För hon tyckte lite synd om mig när hon såg att jag har en stor, stor säng, men bara kan utnyttja 90 cm. Inte för att jag är så stor, men det känns tokigt att ha så stor säng och inte kunna bre ut sig ordentligt!!

NU ska jag sova!! Det har varit en lång och trevlig dag!
Sov gott, mina vänner!!

Kram kram

Inga kommentarer: