tisdag 28 oktober 2008

28 oktober 2008

Hej hopp!
Bara så ni vet, så tror jag att min massage bänk står hemma hos grannarna. Det låg en lapp i våran brevlåda om att dom lämnat en "box" där idag till mig. Undrar hur det gick till, med tanke på att jag inte lämnade godkännande om att dom kunde lämna till nån annan... Tur jag känner Bethan! Hon är snäll och skulle inte göra något dumt mot min nya massagebänk. Om det nu är den som kommit...

Livet här går sin stilla gång annars här. Det börjar bli kallt och regnigt och grått, men än så länge är det inte så farligt. Men det har gått fort. För bara nån vecka sen var det så varmt att man kunde gå utan jacka och det var nästan för varmt. Nu är det dags att plocka fram vinterjackan och det svider. Jag vill verkligen inte...

Med kylan kommer den onda nacken. Omställningen från varmt till kallt verkar påverka mig mer och mer för varje år som går. Men med lite massage, lite värme och sömn, så ska det nog lösa sig. Just nu är det nog mest migrän som stör, tror jag. Jag fick en attack i lördags och den håller i sig...

Inget jättekul att läsa om kanske, så jag går genast över till maten. Idag lagar jag maten, det blir ungsbakad torsk i folie med kokt potatis och en liten sallad till det. Tror ni det går hem här i huset? Håll tummarna!

Nu ska jag vila en liten stund innan alla kommer hem.

Ta hand om er!
Kram kram

Inga kommentarer: