måndag 6 oktober 2008

En liten grej bara....

Okej, jag skulle sova, men fastnade i blogg-läsandet och nu sitter jag här, 3 hekto Jelly Belly Beans senare, och är så trött så ögonen rinner och är fullt medveten om att sockret sakta men säkert löser upp sig i mitt blodomlopp. Samtidigt är det ganska spännande med sånna här socker-rusher innan man ska sova, för jag drömmer ofta ganska häftiga drömmar då... Gör ni det med?

Ser fram emot nattens 7 timmar sömn för att få uppleva det undermedvetnas spektakel! Häromnatten, utan socker-rush dock, så drömde jag att det rann in vatten genom taket och att eftersom jag hade låst min dörr för jag skulle vara i London, så var jag tvungen att rädda det som räddas kunde. Därför satt alla mina små söta nallar på mitt skrivbord när jag vaknade. Jo, jag går ju i sömnen då och då också... Dom hade inte promenerat dit av sig själva, det är inga magiska nallar jag har. Inte vad jag vet i alla fall....

Nu ska jag verkligen sova!
Nattinatt!!
Kram kram

Inga kommentarer: