fredag 3 oktober 2008

3 oktober 2008

Fredag och första veckan är avklarad. Bara 11 kvar till jullovet. 25 veckor kvar på läsåret, sen är det sommarlov igen! Fattar ni hur fort tiden går egentligen? Om sisådär 29-30 veckor är det sommar igen. Och alla vet hur fort en vecka går.. Snart är det midsommar!!

Och imon är det London som gäller!! Woop woop! Klockan ringer alldeles för tidigt för att vara på en lördag, men man får liksom ta det onda med det goda ibland. Och jag tar med mig min nya kompis Treo på resan. Det är ett mirakelmedel ibland. Jag försöker att avstå från sånt krafs, det blir en ibumetin då och då för att dämpa huvudvärk och sånt när inget annat hjälper. Treo är ytterst sällan det slinker ner i strupen. Dels för att det smakar alldeles för illa och sen för att det inte är bra för lilla magen. Men ibland är det skillnaden mellan grinighet och kinkighet. Och ska man gå på stan i två dagar med Marta, så är det bara Treo och ProPlus som hjälper...

Så vad har hänt annars? Camilla fyller år idag, grattis grattis!! Skolan går okej so far. Det kommer vara ett högt tempo i år, så tiden kommer gå görfort!! Kommer ju inte ha tid att tänka på något annat... Satt i tre timmar igår och skrev ner allt om alla muskler i benet. Och idag har jag fört över det jag skrev för hand till ett dokument på datorn, så jag kan printa ut det och sätta in det i min pärm. Jupp, i år har jag en pärm! Moi har gått och blivit organiserad. Undrar om det är för att jag lärt mig av tidigare erfarenheter eller om det beror på att jag snart levt i tre decennier? Vad tror ni? Jag gissar på det första...

Så nu är det packa som gäller. Eller ja, så mycket packa är det väl inte, men lite krafs får man väl ta med sig... Ombyten och sånt. Ska ju ändå på musikal imon!! Håll tummarna på att det blir Rain man med Josh Hartnett. Oavsett om jag inte ser att det är han eller så, så VET jag ju att han är där!! Det är inte fy skam att ha varit i samma rum som Mr Hartnett! Men det finns nog inga biljetter kvar, så vi tar det som finns. Vi är inte så noga med vilket, bara det är hyffsat okej...

Så nu packa, sen sova!
Ha en härlig helg! Ska försöka ta några kort och lägga upp här. Den som lever får se!

Kram kram

Inga kommentarer: