torsdag 9 oktober 2008

9 oktober 2008

Torsdag igen. Hela dagen igår, så trodde jag det var fredag. Kom hem och vid middagen frågade jag alla vad dom ville ha till mat imon, för jag lagar mat på fredag och trodde det var torsdag. Alla tittade förvirrat på mig och undrade om allt stod rätt till... Jag vet inte, min hjärna är ju inte van vid det här informationsflödet den har utsatts för dom senaste två veckorna. Förhoppningsvis vänjer den sig fort...

Igår på jobbet var det dags att byta ut alla erbjudanden, vilket innebär ta bort klisterlappar på böckerna och sätta dig nya... Skitdrygt, och man får såååå ont i fingrarna! Men man får ju lite betalt, så varför inte?

Nu är det dags att gå till skolan igen. Idag börjar vi med 3½ timme sports massage. Det ska bli skitkul, men jag kommer inte ihåg en enda muskel i hela benet förutom gastrocnemius, soleus och rectus femoris.... Resten då??? Hmpf... Så mycket för att plugga! Antar det blir ganska mycket att repetera till helgen. Lördagen kommer spenderas på biblioteket, om någon undrar!!

Hörs senare!
Kram kram

Inga kommentarer: