torsdag 16 oktober 2008

16 oktober 2008 del 2

hej hej!
Det verkar ju inte hända något med mitt mobilbloggande, så jag får nog läsa på lite mer om det där...

Hur som helst, så ligger jag lite efter i läsandet av mina favvobloggar. Det är ju inte direkt ett par stycken, så det tar ju alltid lite tid att plöja igenom, speciellt när vissa lägger mer än ett inlägg per dag. Jag rensar sakta men säkert, men det går inte fort, för det är som att lämna en vän. Men när jag inte varit så intresserad av att läsa inläggen på några dagar, så tar jag bort dom. Kan dom inte underhålla mig på en vecka, så vet jag inte om det är värt det. Jag kommer ju hitta nya, när jag får tid. Alla länkar ju hit och dit hela tiden!

Och jag ska inte vara värre... Silverfisken la in en bild häromdagen som faktiskt är lite tänkvärd.

Nu ska jag krypa ner i sängen, titta på några avsnitt av Bones, laddade ju ner hela säsong 3 igår, och ladda inför morrondagen. Det blir en lång dag, tuff praktisk lektion klockan 9, sen genomlida 2 timmar förberedning för presentation om våra olika erfarenheter på vår praktik, sen skynda, skynda till jobbet för att hjälpa till med en signering och sen har vi ju påbörjat förberedelserna inför julrushen. Ja, jag vet att det är tidigt, men jag bor i England, dom är hysteriska här. Vi på W ligger lite efter, J&L gjorde om hela översta planet till ett vinterland i början på september. Efter Halloween förökar sig deras julkrafs till resterande plan också. Så jag jobbar hur som helst till 20.00 imon... Inget som lockar när man är så trött att det enda som verkar någotsådär lockande är att krypa ner i sängen och bara sova bort förkylning och nästäppa... Men ibland är pengar ett ganska bra övertalningssätt för att få mig att ställa upp. Men för att förtydliga, jag ställer inte upp på allt, riktigt..

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: