tisdag 14 oktober 2008

14 oktober 2008

Har förstått att mr Anemyr har börjat blogga igen! Utan att meddela detta... Han länkar ju till mig, så jag känner att jag måste länka till honom...

Idag har nog feberna lagt sig lite, men jag känner att det finns något i kroppen fortfarande som inte ska vara där. Ska ta det lugnt, dricka mycket te och vila när jag får tillfälle. Det blev en tidig kväll igår och det blir nog desamma idag. Många i huset känner förkylningar och sånt, samma med alla klasskompisar. Alla verkar ha rinnande näsor, nyser, feber, hosta. Men det är ju inte så konstigt när man varit i från varann. Förra året pratade dom om Freshers cold, nybörjar-förkylning typ. Dom flesta i våran klass klarade sig finfint från det. Dom flesta tog väl död på alla basskilusker med alkohol. Jag höll mig mest bara undan...

Men i år är det annorlunda, eftersom folk i klassen är mer seriösa i år, så super dom mindre och är mer mottagliga för förkylningar och eftersom vi ändå är mer kompisar nu än vi var då, så smittar man varann lite lättare. Hur som helst, så borde det gå över med vila, c-vitamin och ibumetin! ;)

Nu ska jag försöka få lite pluggande gjort, så jag kan börja jobba med en gång imonbitti!

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp jag har börjat skriva igen. Gott att du länkar. Du är snäll du.