måndag 3 november 2008

3 november 2008 - 43 dagar

Graduation week.
Veckan som får alla studenter något att sträva efter. Det är Graduation week som får oss att kämpa vidare. Man vill ju liksom klara av det och också kunna gå omkring på skolan och veta att man är klar. Det är färdigt och över: stressen, ångesten, men också skratten och allt kul som det faktiskt innebär att vara här. Träffa nya människor varje dag, testa gränserna, pröva sig fram och inse att man faktiskt klarar mer än man tror...

Jag längtar tills det är över, tills jag får gå till Guildhall och kasta min hatt. Men jag ser också fram emot dom nästan två åren jag har kvar. Jag känner att den tiden kommer gå fort och det gäller att ta tillvara på den. Hur jobbigt det än är periodvis...

En bild på vad jag kommer ha på mig om två år:


Dags att plugga, så det blir nån graduation för min del...

Kram kram

Inga kommentarer: