söndag 23 november 2008

23/11/08 - 22 dagar kvar

Det har varit dåligt med uppdateringar det senaste. Det har varit lite struligt i huvudet det senaste också, så det kanske inte är så konstigt att bloggen hamnar ganska långt ner på prio-listan, tyvärr...

Den här veckan har rusat iväg och jag har inte hunnit med hälften av vad jag skulle ha gjort. Det känns inte bra alls, men så är det ibland. Det är en vecka sen jag satt här och var helt knäckt över att jag skulle ha prov dagen efter. Idag är jag helt knäckt över att jag inte har kommit så mycket längre än vad jag hade då. Jag har klarat av första provet. Men just därför så känns det som jag ligger efter. På fredag är det presentation, torsdagen därpå är det inlämning för näringslära-arbete, sen är det prov på måndagen efter det i kundservice och på torsdagen är det teoriprov i idrottsmassage... Sen ska jag andas i några dagar, packa och åka hem. Det ska bli skönt att komma hem.

Jag vet inte varför, men jag saknar Sverige. Men när jag är hemma, så känns det bara konstigt... Det känns inte riktigt hemma...

På tal om att åka hem, det är dags att boka bussresan till flyget...

Ska försöka bättra mig med bloggandet, men jag antar att alla förstår mig när jag säger att skolan måste komma först. Skulle det dock hända något utöver det vanliga, så är det bloggen som får reda på det först. Eller ja, jag ringer nog mamma först, men sen är det ni!

Kram kram

Inga kommentarer: