lördag 8 september 2007

8 september 2007

Oops... Glömde visst igår. Undrar vad som hände då...?

Jag var nog lite trötter igår. Kände mig lite hängig liksom. Inget allvarligt, men det har varit en intensiv vecka, om man jämför med dom senaste 9 månaderna i alla fall...

Så igår blev det filmkväll. Vi kollade på På andra sidan häcken, She´s the man och halva Ett monster till svärmor. Vi hade köpt riktigt fet hämtmat(Fish n' Ships) och lite godis och hade riktig fredagskväll i varsin soffa...



Idag har det shoppats. Vi har handlat mat och lite annat som man måste ha, till exempel tvättmedel och sånt...

Sen tog vi tag i köksskåpen, rensade ut skafferi och frys, som numera arbetar som kylskåp och snart inte ens det. Jag hoppas verkligen att vi har kylskåp till nästa helg. Det har bunkrats upp med konservburksmat och nudlar för nästa vecka. Och jag vill inte leva på sån mat...



Lite positivt dock är att Bex har en skrivare som förhoppningsvis fungerar. Ska testa om en stund, när jag surfat klart. Har ju inte tillräckligt många USB-portar för att få plats med allt på en gång. Och så har hon en Web-camera. Men samma grej där, jag kan inte ha den inkopplad samtidigt som jag är online, så det känns lite onödigt. Undrar om det finns USB-multikontakter...? Får kolla på det...



Nu ska jag sätta mig i soffan och inte göra något! I alla fall på en stund...


Och till släkten som har grillkväll, grilla lite för mig... Önskar jag kunde varit med!

Jag saknar er alla!
Kramar på er!!



Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det finns grenkontakter för USB! Det hade varit kul att chatta med kamera, jag har också en ngn stans...