tisdag 4 september 2007

4 september 2007

Idag har varit en lång dag. Det var information om hur man kommunicerar och på enklaste sätt delar med sig av information. Vi fick göra övningar och hålla på. Vi fick lära oss hur man antecknar. Alltså, det känns som det är bagateller, men det är svårare än man tror och att anteckna har aldrig varit min starka sida. Jag hade Cathrine i gymnasiet som var min räddare i nöden och snäll nog att låna ut sina till mig. Jag undrar hur det ska gå nu, när jag inte har en Cathrine... Kanske hittar jag en ny, eller kanske jag äntligen lär mig...



Att sen komma hem till en sjuk rumskamrat, gör inte dagen lättare... Jag vill ju inte bli smittad, så jag hoppas hon håller baskeluskerna för sig själv. Jag är tacksam om jag slipper dom.



Jag har också kommit i en svacka när det kommer till rubriker, så jag kommer vara tråkig nog att bara datera dom. Och skulle det vara två på en dag, så blir det Nr 2, Nr 3, etc.



Ikväll känner jag mig rätt omotiverad att skriva. Det har inte hänt så mycket och att helt plötsligt vara sysselsatt på heltid och att min hjärna är tvingad att användas hela den tiden gör att jag är helt utmattad! Jag hoppas därför att det är okej att jag kanske inte bloggar varje dag dom närmaste veckorna. Men jag ska hur som helst göra vad jag kan för att uppdatera er om händelser som är intressanta.



Jag ska också försöka bli kompis med min kamera, så jag kan lägga upp lite bilder emellanåt.



Nu ska jag hoppa i säng med John Blund, så jag inte är så trött imon...



Kram kram

Inga kommentarer: