tisdag 11 september 2007

11 september 2007

Jag kan sitta på bussen och ha hur många ideer som helst på vad jag ska skriva här, men samtidigt som jag slår på datorn så trillar allt bara ur mig. Jag känner att jag behöver en nystart.. Eller så är det bara förkylningen som gör att huvudet känns som tuggummi....

Hur som helst, idag satt jag på bussen, klockan var runt 12 och jag var på väg hem efter att ha uträttat lite ärenden. Halvvägs hem, så hoppar det på lite folk som shoppat i dom lokala affärerna. Och så en karl som tagit sig några järn för mycket på den lilla puben som ligger där i närheten. Igår var det samma visa, fast klockan var omkring 14 då... Varför super folk till mitt på dagen här? Är det så illa ställt här?
Jag kan inte komma ihåg att det luktade sprit och gammal fylla ur var och varannan människa när jag bodde i Brighton.... Okej att det kan lukta lite sprit om klockan är 21-22 en fredag/lördag-kväll, men tisdag klockan 12 på dagen? Känns inte optimistiskt alls...

Men, jag har nu fixat med skrivaren och har fått den att fungera!! Så imon blir det rundvandring med CV utlämning runt om i stadens affärer! Håll tummarna på att det lönar sig!! Då kanske det inte blir så tokigt med pengar i alla fall...

Nu ska jag sätta igång med maten!
Hej hopp!!

Kram kram

Inga kommentarer: