måndag 1 februari 2010

1 februari 2010

Hej hopp!
Visst är jag duktig?! Jag skriver ju i stort sett varje dag igen! Jag har nog saknat det innerst inne, fast jag inte vetat vad jag har haft att skriva om...

Hur som helst, C säljer lite möbler och sånt och hon bad mig kolla in på Blocket för att se om annonsen verkade okej. Det gjorde den och jag seglade in på katt-avdelningen... Inte så jättebra, jag hade lätt kunnat köpa varenda katt dom har där och jag vill inte bli nån crazy cat lady med mer katter än det finns utrymme till! Men jag har lovat mig själv att jag ska ta en katt. Kanske två, för då tar dom mer hand om varandra, liksom.. Och det är inte mer jobb med två än med en... Jag har ALLA argument klara, så ingen ide att komma och säga något negativt! ;)

Anyways, så sitter jag där och tittar och det här knyttet visar sig på skärmen:

Det är ju rackarns tur för min mamma att jag har förnuft nog att inte skaffa en nu... Då hade det ringt på dörren och hela hennes lägenhet hade varit full av dunbollar och jamande! ;)

Och jag insåg just nu att jag var på väg att skriva Hur som helst för tredje gången. Andra suddade jag ut och ersatte med Anyways. Vilket är samma sak, men på ett annat språk, typ..

Men, men, nu ska jag ta en alvedon och hoppa i säng. Skulle bytt lakan i sängen igår, men orkade inte. Gör imon, tänkte jag. Tänker samma ikväll... Fast med ett tillägg; när jag blir frisk... Vi får se när det blir gjort, dom andra lakanen är nytvättade och redo att stoppas i sängen. Ska bara orka göra det också! ;)

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: