måndag 8 februari 2010

En natt i mängden..

Gör vad jag kan för att somna om, men det går inte så bra.. Vaknade till och det enda som surrade runt i huvudet var Frank och hans vänner. Kommer knappt ihåg tv-serien, såg kanske ett halvt avsnitt.. För visst fanns det en tv-serie för länge sen som hette så?

Måste också påpeka att Erik Hassles album Hassle är det bästa på länge! Hurtful och Bumb in the road är två toppenlåtar. Ska lägga upp youtubes så fort jag kommer ihåg.. Kalasbra musik, måste jag säga!

Nu ska jag göra ett nytt sova-försök! Nattinatt!


/Jessica

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag testar

Anonym sa...

jag testar igen /Yvonne

Jessica sa...

Det funkar ju kalas!! Den här bloggen är till för testing testing! ;) Utforskar hela tiden varifrån jag kan skicka och hålla på! :D
Kramar!!