måndag 8 februari 2010

8 februari 2010

Pular runt lite här på bloggen och tittar vad som hänt sen jag var superaktiv för länge, länge sen... Och inser att jag måste ta mig tid att uppdatera mina favoritbloggar!! Silverfisken finns ju inte på den adressen längre till exempel... Usch, dåligt av mig! Men jag ursäktar mig med att jag inte varit aktiv bloggare, jag har haft fullt upp och studera blodsystem och hormoner, muskler och andningsprocessen.... Jag skäms, men jag kommer igen!

Så jag har nu satt "uppdatering av bloggen" på att-göra-listan. Får se när det blir gjort. Det är 10 skolveckor kvar, till det kommer 3 veckors lov, alltså är det 13 veckor kvar tills det är över... 13 veckor att skriva 30 000 ord. Fast jag har inte rikigt så mycket tid, en uppgift ska vara inlämnad 4 mars, en rapport ska vara inlämnad 18 mars, den största av dom största ska vara inlämnad 22 april. Den är på 10-12 000 ord... Jag mår illa vid bara tanken på det... Sen har vi ju en företagsplan att skriva, presentera och lämna in. Den är bara på 5 000 ord... Suck... Jag kommer bli så glad den dagen det är över! Jag kommer aldrig räkna ord i hela mitt liv igen! NÅNSIN!!! Har två spanska prov, ett praktiskt prov, två praktiska omprov och en client file, vet inte vad det är på svenska, personakter? Hmm...

Jaja, det ska nog bli bra med det!

Nu ska jag packa ihop mig och gå till skolan! Ser inte fram emot idag, eller imon... Och definitivt inte nästa vecka. Men tiden går och saker måste göras ibland, även om man inte vill... Så är livet!

Ta hand om er därute!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

när jag tänker på vad du pluggar så är ju mitt pluggande en piss i havet. Du är jätteduktig. Kram