lördag 13 februari 2010

12-13 februari 2010

Okej, så det där med att försöka blogga varje dag har visst inte gått så bra dom senaste dagarna, så jag kommer med ett nattainlägg!

Idag har jag för första gången på länge känt att det kanske kommer gå bra det här läsåret... Jag har satt igång med den tyngsta uppgiften och det har gått bra. Idag hade vi ett gruppmöte där vi planerade inför våran business plan för vårat gym som vi ska "öppna" i det stora shoppingcentret i stan! Har varit lite orolig för det, eftersom jag inte jobbat med två av dom tre andra i gruppen. Jag fick ett positivt intryck och det känns bra nu! Vi har kommit igång och den andra tjejen, Yvette, har tagit på sig att skriva introduktionen plus en del utöver det. Jag tror det blir bra.

Yvette hade med sig sin lilla dotter på tre år! Hur söt som helst! Och riktigt framåt! Det kommer gå bra för den lilla fröken!

Tyvärr åkte jag på migränanfall, men som den fighter jag är, så ignorerade jag detta och gjorde vad som behövdes. Kanske klarar kroppen inte en dramatisk omställning från slapp till aktiv på ett par dagar! Har varit på gymmet tre dagar denna veckan, och det känns bra! Måste få ordning på systemet, musklerna och definitivt rätta till mina sovvanor! Sover inte bra, oroar mig för mycket, tror jag... Att jag uteslutit Alex (drygaste huskompisen ever!) ur mitt medvetande, har nog hjälpt mig till det här mer harmoniska tillstånd...

Och så har jag ju små delmål att se fram emot. Man kan se det som belöningar som kommer ske oavsett vad som händer, men det sporrar lite att göra vad som ska göras!
Dels är det ju datum för inlämningar, 4 och 18 mars, 20 och 22 mars och självklart 6 maj. Däremellan har jag ett omprov, vilket jag inte har datum på än... Sen kommer ett i veckan som startar 10 maj. Sen är det över. Men jag har också lite kul att se fram emot, 15 april tex... Då kommer Linda och hälsar på. Inte här, men vi ses i London!
Och efter skolan är slut kommer Carro och Lisa hit. Kanske kommer mer besök, vi får väl se... Sen ska jag, Lisa och Carro gå och se Pink, med förband Takida, den 23 juli på ullevi! Yay!!!

Och nånstans mellan den 14 maj och 23 juli, packar jag mina tillhörigheter och flyttar tillbaka till det välkända igen!

Västkusten, jag kommer! Håll ut en liten stund till! ;)

Nu sova!
Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: