torsdag 4 februari 2010

4 februari 2010

Sitter just nu proppmätt och önskar att jag inte hade ätit så himla mycket middag! Idag blev det spagetti med tomat, bacon och rostad vitlök. Inget avancerat, en liten burk med tomatsåsmix, lite bacon och spagetti.. Varför krångla till det? ;)

Jag var och handlade idag, det blev massa mango. Älskar verkligen mango! Sen blev det lite mat att stoppa i frysen... Och jag har fixat iordning vitlökssås så jag kan dippa min minimajs i redigt med vitlök, men jag är så mätt att jag vet inte om jag orkar äta mera idag...

Jag snorar fortfarande, det är inget kul längre... Jag har fått nog!! :( Ingen feber, nästan ingen hosta, men förbannad snorkran som inte går att få stopp på! Alla tips tas emot med glädje!!
Funderar på att gå och lägga mig och läsa... Har haft en riktigt slappedag idag egentligen... Imon blir nog ganska slapp i starten, men sen måste jag ta tag i lite saker... 3½ månad kvar, sen är det över!! Fattar inte hur fort det har gått, och hur lite tid som är kvar! Och hur mycket som måste göras på den tiden... Skrämmande!! Ser fram emot att det ska vara över, men jag får lite ångest när jag vet vad som måste göras innan dess...

Igår var jag uppe och betalade för mina omtentor... Har en kvar sen förra året och sen är det aerobicsen. Måste, måste verkligen fixa dom denna gången! Annars måste jag göra dom kurserna igen och det blir dyrt... :S Så alla måste hålla tummarna för mig!!! Redan nervös och det är inte förrän i maj respektive april...

Nä, det blir en tidig kväll, ta en liten tablett och sen linda in mig i täcket! Mm... :D

Hoppas allt är bra med alla där hemma i snöyran!! Är inte avis längre... Jag vill bara ha vår... (14e maj närmare bestämt...)

Kram kram

Inga kommentarer: