söndag 14 februari 2010

14 februari 2010

Så har alla hjärtansdag varit igen... Tiden rusar iväg och jag vet inte hur jag hinner med det jag hinner med, eller hur jag ska hinna med det jag måste hinna med, men jag antar att det kommer gå finemang. Av nån anledning så löser sig allt i slutänden, märkligt, eller hur?

Igår satt jag på biblioteket och nästan grät av frustration! Det känns så överväldigande med allt vi måste göra!! Hur i hela fridens namn ska jag hinna skriva alla dessa ord som måste bli skrivna?! Och på ingen tid alls! En mega-uppgift ska vara klar om 5 veckor, den störstaste av dom största ska vara klar om 10 veckor och däremellan är det prov, mindre inlämningar och presentationer som ska klaras av. Och ett omprov i aerobics. Låter inte så farligt kanske, men det är sista chansen... Och jag känner inte att det finns i kroppen... Rytmen saknas liksom.. :( Men skam den som ger sig, kanske är läraren på gott humör och släpper en och annan miss? Sen är det bara tre stora grejer kvar efter den 22 april. Och en liten, men den behöver man inte bry sig om... Det viktigaste är omprovet v 20 (10-14 maj). Missar jag det, så kommer allt att ha varit förgäves... Kanske inte erfarenheten och upplevelsen, men utbildningen... :( Så känns det i alla fall... Men det är bara att öva, öva, öva och sen öva lite till, eller hur? Det sitter i benmärgen, men nerverna kommer alltid emellan... Inte bra!

Fast det som var bra med idag, var att frustrationen var borta och jag fick ur mig en manual! Håll tummarna att den godkänns av läraren och jag kan sätta igång med det arbetet som faktiskt kommer bli betygsatt!

Nu ska jag hoppa i säng! Trött efter 7 timmar på biblioteket! Men det kom ju något gott ur det, inte som igår... Hmpf... Låt dagar som igår brinna i helvetet i tusen gånger tusen år! Ha!

Inga kommentarer: