torsdag 26 juni 2008

26 juni 2008

Jag tar mig tid och ork att skriva lite ikväll med. Är lite orolig hur det ska bli med mitt bloggande det närmaste. Alltså, fyra dagar till kan jag blogga obehindrat, men efter det måste jag gå till skolan för att blogga.... Flyttar till det nya stället på tisdag och jag vet inte när telefon och internet blir inkopplat. Internet dröjer nog ganska länge, men jag hoppas att allt ska vara up and running när jag kommer tillbaka i augusti.

Jag ska packa imon. Känns inte så lockande. Det är svårt också... Blir väl att jag springer runt i joggingbyxor söndag, måndag, tisdag och förhoppningsvis har jag packat upp lite kläder på onsdag, så jag kan byta om... Hmm... Det är krångligt att flytta. På sätt och vis önskar jag att jag kunde resa iväg, bara packa vad jag behöver över en vecka eller så och när man kommer hem, så åker man till sin nya bostad, uppackat och klart!! Det hade varit skönt...

Det regnar nu och stormar nästan här. Inget kul alls! Hoppas det försvinner innan jag måste ut imon... Håll tummarna...

Och så får ni hålla tummarna att Alex, en klasskompis, kan fixa in mig på ett gör-glammigt jobb här i stan! Berättar mer sen, men det är ett riktigt fint hotell som söker folk och han skulle lägga in lite extra goda ord för mitt CV. Jobben är så färska att det inte finns i tidningarna ännu... Håll tummarna stenhårt! Pliiiiis!

Nu ska jag sova. Fröken Butter ska upp som vanligt klockan 0630 och slå i lite dörrar och lådor. Ingen rast och ingen ro.... 5 nätter kvar och hon är borta 3 av dom!!!

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: