tisdag 17 juni 2008

16 juni 2008

Okej, jag lovade att skriva om helgen som var, men det finns inte en droppe energi i min kropp! Jag har åkt på världens huvudvärk och att ha tre konsultationer med nya medlemmar idag var allt mitt huvud klarade av. Att bussen "råkade" missa att se mig och jag var tvungen att gå hela vägen hem, gjorde inte saken bättre!

Men däremot så läste jag precis Rebeckas blogg och eftersom hon inte skriver så ofta längre, så var jag ju bara såååå tvungen att få reda på vad som hänt! Det är med sorg i hjärtat jag läser och återberättar att Morrongänget lägger av. Hur kan dom göra så här?? Vad ska dom göra nu? Jag hoppas att Peter, Linda, Ingemar och dom andra gör något kul och att man fortfarande kan följa dom på något sätt.

Fast jag kan förstå dom, efter så många år tillsammans, så blir man kanske lite trött på varandra. Eller inte trött så, men lite variation skadar inte. Kan erkänna att jag hade nog tröttnat på det efter några år också. Hur kul man än har på ett jobb, så måste man röra på sig, nya omgivningar, nya influenser, lite sånt...

Själv flyttade jag till ett nytt land, men som jag sa till Lisa igår när vi packade ner nyinköpta träningskläder, svettiga gamla träningskläder och annat grejs, jag är en rastlös själ och jag vet inte hur jag ska komma till ro. Efter ett år i Southampton, känner jag rastlösheten kicka in och som tur är kommer det bli i alla fall 3 flyttar till i det här landet innan jag kan försöka slå mig till ro. Tur är väl det, i och för sig, för det betyder att det är mycket att pilla med innan jag blir rastlös igen. Men, men, jag spårar ur... Det skulle bli ett kort meddelande om sorgen att Morrongänget inte kommer finnas i den tappning det är för tillfället. Och titta där, så vart det ett megainlägg igen! Hmm...

Men jag lovar att skriva om helgen imon! På hedersord...

Nattinatt!
Kram kram

Inga kommentarer: