fredag 29 februari 2008

29 februari 2008

Okej, mellan tva test. Jag ar pa skolan, men har inte min dator med mig. Onodigt att slapa med den nar det finns risk for raseri... Men jag ar lugn, jag inser mina brister och vet vad jag maste jobba pa. Sjalvfortroende, motivering och avslappningsovningar for mig sjalv infor uppgifter som dom har.

Vaknade imorse med magknip. Inte bra. En dusch och det lattade lite. Men da poppar min ogode van migran upp. Denna gangen stressrelaterad. Inte svart att forsta varfor. Det forsta av dom tva viktigaste praktiska proven den har terminen idag ju...

Jag har dock insett att det blir en lugn kvall med Ben&Jerry Cookie Dough och Chocolate fudge cake och en sasong med Vanner.
Det totala resultatet far vi inte forran tidigast om en vecka, men mest troligt ar veckan efter det. Det kandes som det gick battre an forra gangen och vi fick aven mojlighet att ge feedback pa var egen prestation. Lararen har aven ogonen pa oss under lektionstid, sa han vet vad vi ar kapabla till nar vi inte ar under den extrema stressen som det innebar att bli betygsatt pa minsta lilla detalj. Om en halvtimme sa ar det dags for nasta utmaning, flexibilitet och ROM(Range of motion).

Nu blir det lite mat, tror jag... Eller en chokladbit, kanske... Fragan ar om jag fortjanar en lite present eller om jag maste halla ut till jag har det korrekta resultatet, jaja, jag far se hur det gar efter nasta test...

Aterkommer med mer info om nan timme eller sa...

Kram kram

Inga kommentarer: