tisdag 5 februari 2008

5 januari 2008

Hej hej!
Sitter här på biblioteket i vanlig ordning, AC/DC sprutar in i öronen och tröttheten och hungern kommer krypande. Jag har pluggat hjärta och blod i 4 timmar nu och jag känner att begreppen surras ihop, byts ut och blandas ihop.

För att få en paus i pluggandet, så tar mig en bensträckare emellanåt och så tar jag en titt på aftonbladet.se för att se om det hänt något den senste timmen. Men allt jag ser är bara semmeltest. Jo, enligt dagspressen, så stavas det så... Och jag kan bara inte sluta drömma om en semla från Dahls bageri, tror jag det är. Dom som står utanför ICA Kvantum och säljer. Dom är ju bara sååå mumsiga!! Vill ha ett helt gäng och bara muffla!!! Hmm, hur länge finns dom kvar tro? När slutar dom säljas? Nån som har koll? Finns det några kvar i mitten på mars? Snälla, snälla, pliiiiiizzzz, låt det finnas en i alla fall... Mmmm.... Hoppas, hoppas!

Nu ska jag packa ihop, kila iväg och äta något och förhoppningsvis samla lite ny energi för att köra blodtryck när jag kommer hem!

Hej hopp!
Kram kram

Inga kommentarer: