måndag 4 februari 2008

4 februari 2008

Okej, det är dags att sova för länge sen. Klockan ringer tidigt imon jue.. Ändå är det så svårt att släcka och sova. Jag vill ju hinna uppdatera mig på vad som händer, det är många mail jag vill skriva och det är mycket som surrar i huvudet allmänt. Sen tvn dog, så har det blivit mycket surfande. Hade ju tänkt att det skulle bli mer läsa böcker, men icke då! Jag måste bli mer diciplinerad...

Det känns som det har varit en tuff tid, som jag hoppas jag kan lägga bakom mig. Vad som gjort det tungt, kan jag inte svara på. Det är bara tankar och känslor som ställt till det lite. Men tack vare en gammal skiva med Peter LeMarc känns det som det kan vända och det känns bra!

Bostadsfrågan verkar lösa sig också. Fast jag blir kvar här ytterliggare 5 månader. Men det bör gå ganska fort, jag kommer ju vara hemma tre veckor nästan i mars, sen är det ju bara april, maj och juni, sen flyttar jag nån annanstans. Vart vet jag inte än, vi är 4 viljor som ska komma överrens. Förhoppningsvis ska vi kolla på en lägenhet på onsdag, har inte fått svar ännu. Den ligger 5 minuter från skolan och väldigt nära stan och träningsställen och jobb och allt annat viktigt. Så hoppas, hoppas att det är en bra lägenhet.... Det innebär också att jag kan sänka min hyra med lite drygt 1250:- i månaden, jag behöver inte busskort och jag kan gå hem och laga mat på dagarna och behöver inte lägga alla pengar på onyttig mat i stan.
Men vi får se vad som händer, än är inga papper skrivna...

Nu måste jag dock sova!
Till alla jag vill skriva mail till, hoppas allt är bra och att jag snart får tummen ur!

Ta hand om er!
Kram kram

Inga kommentarer: