måndag 18 februari 2008

18 februari 2008

Okej, jag vet, jag vet, det händer inte så mycket här och jag har lovat att bli bättre, men ibland så tar tiden bara slut... Jag ska göra vad jag kan för att bli bättre på det här!

Sitter återigen på biblioteket för att plugga till ett prov imon igen. Det kommer vara minst ett prov i veckan dom närmaste tre veckorna och det känns inte så kul. Men jag antar att det är så det ska vara när man pluggar... Hmm...
Än så länge så går det bra på mina prov, så jag ska väl inte klaga för mycket. Men jag vet inte riktigt vart känslan för studierna har tagit vägen. Alltså jag gör så gott jag kan, biblioteket känns ju mer hemma än hemma gör, så det är ju inte det. Men jag känner inte att jag kommer nånstans. Eller det är svårt att förklara hur det känns, men det känns som det saknas något... Förhoppningsvis kommer det tillbaka. Jag är mest bara glad att jag inte känner den där stresspaniken som jag hade förra terminen. Antar att det inte är värt att stressa upp sig för något om man gjort så gott man kunnat.

Har kommit hyffsat igång med träningen igen, det känns bra. Försöker i alla fall att köra 4 gånger i veckan och det ska man väl klara. Fast det blir mest bara armar, axlar och ben. Försöker mig på lite rygg, men det går inte så bra när det inte finns resurser.... Men jag kör mycket fettbränning och hoppas att jag en vacker dag ska hitta mig ett gym som har vad jag behöver, så jag kan sätta igång med byggandet då istället.

Annars händer här inte så mycket. Det blir lite plugga, lite film, lite läsa och sen jobbas det ju och pluggas, så klart... Idag har jag planeringar på att sitta här till 20-tiden ungefär, borde känna mig redo för att packa ihop då. Har jag inte lärt mig något då, så är det lika bra att ge upp och hoppas på bättre tur nästa gång... Hihi...

Hej hopp!
Kram kram

Inga kommentarer: