måndag 3 mars 2008

3 mars 2008

Okej, nu är 2/3 av första året avklarat. Har denna veckan kvar, sen är det klart! Bara 11 veckor till efter det, sen är första året verkligen slut!
Till helgen börjar Exercise to music, ETM. Det ska bli kul, men en RIKTIG utmaning! ETM är ett lite finare uttryck för Aerobics. Och jag som aldrig varit på ett aerobicspass i hela mitt liv! Jag har ju inte ens koordination! Hur ska det sluta? Eller ens börja...? Måste liksom fixa det, eftersom jag annars inte kan genomföra alla mina drömmar. Jag har ju vissa funderingar på vad som ska hända efter skolan, utan ETM, försvinner vissa möjligheter för tillfället. Visst kan jag fixa det efter skolan. Men det hade varit najs att få det avklarat så fort som möjligt.

Jaja, hur som...

Här händer inte så mycket annars, som vanligt... Det är plugga som gäller, fortfarande. Påsklovet närmar sig med stormsteg, jag ska börja fundera på att packa för min hemresa. Jag måste köpa något att ha på mig när farfar fyller år. Har inte så mycket kläder värdiga för ett 90-årskalas. Får se om jag hittar något tjusigt. Kanske blir det bara en kavaj och vit skjorta? Kan det funka, tror ni?

Kort och tråkigt inlägg idag, men man är inte alltid på topp, eller hur?

Nattinatt och kram kram

Inga kommentarer: