måndag 10 mars 2008

10 mars 2008

Det är storm! Fast inte så allvarligt här... Det kommer små stormbyar, som försvinner lika fort som dom dyker upp. Men det ösregnar och blåser och jag måste åka in med min stackars onda kropp. Hade mycket, mycket hellre stannat hemma i min säng, legat djupt begravd under täcket och läkt ihop igen. Men det får vänta tills på torsdag.

Känner att det kommer bli halvkul att sitta på bussar och flyg på torsdag. Och på tal om torsdag, jag är glad att det här ovädret kommer nu och inte på torsdag. Då hade jag ju inte kommit hem... Hmm... Inte kul jue!

Nu ska jag äta frukost, packa en lunchlåda och sen stappla iväg. Det är svårt nog att gå som det är, vinden underlättar inte, kan jag lova!

Hörs säkert senare. Men för alla som oroar sig över "stormen" som är här, ingen fara. Jag står stadigt med båda fötterna på jorden!

Ta hand om er!
Kram kram

Inga kommentarer: