torsdag 20 mars 2008

20 mars 2008

Funderingar, funderingar, funderingar...

Vad händer när släkten växt så mycket att uttrycket Blod är tjockare än vatten inte stämmer längre?
Reflekterar över tider som varit och önskar inget annat än att det var 20 år sen igen. Saknar det som var och undrar om den känslan någonsin kommer tillbaka, i något sammanhang alls. Tillhörighetskänslan...

När jag var hemma förra gången, så kunde man ana tider som varit. Men efter att ha varit hemma i en vecka, så undrar jag varför jag bryr mig om att komma hem egentligen. Självklart har jag min mor, mina vänner och så.
Jag flyttade, så det är upp till mig att komma hem ibland och säga hej. Fast i fortsättningen blir det nog inte så ofta som det blev nu.

Vi får se vad som händer. Just nu vill jag åka tillbaka...

Kram kram

Inga kommentarer: