måndag 10 mars 2008

10 mars 2008 del 3

Tokigt att jag inte skriver på en vecka, sen kommer det tre inlägg på en dag. Och dagen är inte slut än, så det kanske blir ett fjärde innan jag sover. Men med tanke på att jag är halvdöd redan, så kommer det nog inte hända.

Jag ville mest bara skrika ut min glädje för att jag klarade ett praktiskt prov på första försöket!!! Men det var riktigt boderline, klarade det med precis 70% och det är det som krävs. Så även om det känns skitkul att jag klarade det, så känner jag mig inte säker på framtida prov... Fast det tar vi då. Nästa praktiska prov blir i början på april, ett omprov... Och så är det ju självklart mitt aerobics-prov. Det är den 5 april... Fasar lite för det, men jag har i stort sett hela timmen klar, bara lära mig hela grejen också. Det är det som är det krångliga, att man inte får ha papper med sig. Fast jag förstår ju varför, men det gör det så himla mycket svårare...

Nu ska jag pilla ut synen, ta mina vitaminer och sen somna som en liten bebis i min säng!! Två dagar kvar, sen är det över!! Fast som jag skrev i tidigare inlägg, det är kul. Fast hälften hade varit nog per dag. 8 timmar är ruskigt mycket aerobics, kan jag lova! Just nu luktar hela mitt rum tigerbalsam. Det luktar gott, men hela kroppen är i stort sett insmetad med det... Hihi.... Ska se om det finns tid för en helkropps-sportmassage på onsdag. Hade verkligen behövt det. Fasar för flygresan, med dom här knäna. Det gör ont i vanliga fall, hur kommer det inte kännas när det känns som knäskålarna ska trilla av när jag är på markplan??? Hmm... Den som lever får se!

Nu: SÄNGEN!

Kram kram

Inga kommentarer: