söndag 28 mars 2010

En tung helg...

Som är början på en tung period! Men förhoppningsvis så släpper det snart, fem-öringen måste ju falla nån gång!
Helgen har spenderats i en studio, utövandes aerobics tills benen sprack. Nu får jag vila. Eventuellt går jag in imon och gör vad som ska göras, inte mycket, en 10 minuter uppvisning på huvuddelen av mitt program. Mitt ben värker som aldrig förr och jag är lite orolig för vad som kan hända med det. Jag vet ju inte vad som är fel! Det gör bara väldigt ont och det känns inte som det bara är benhinnorna eller musklerna längre... :S

Sen är det slutprojektet som gäller för hela slanten! Suck... 3½ vecka kvar och det är massa kvar att göra! Scary!! Men det ska nog gå! Jag får ha spåtantens ord i bakhuvudet, så kanska jag fixar det galant! :D

Efter den uppsatsen är klar, så är det hyffsat lugnt, aerobics prov och praktiskt prov för REPs Level 3 är väl det som känns lite ruskigt nervöst, men jag ska göra mitt bästa! Sen får vi se vad det blir med det!

Och jag har inte hört från Stockholm än... Vill ju veta!! Annars får jag börja leta boende hemma, och alla vet ju hur enkelt det är! Suck...

Jag ska sluta sucka, lägga mig och kolla lite film, sen ska jag se om jag inte kan ta tag i det där 10 minuters-programmet för imon! :D

Sov gott mina vänner!

Kram kram

Inga kommentarer: