onsdag 3 mars 2010

3 mars 2010

Oj, det har varit en hektisk vecka och den är inte slut än... Tog några dagar med lugn och ro, om man bortser från det som jag var tvungen att göra, lektioner, grupp-arbeten, förberedelser etc. Sen tog det fart minsann! Hela helgen har spenderats i studion. Har gått en kurs för att bli grupp-instruktör a la body pump, även om det inte var Les Mills... Denna veckan är lite hektiskt också, eftersom det är fortfarande grupparbeten, program-plannering inför lördagens praktiska instruktörsprov, andra uppgifter att ordna med och sen av nån anledning så har alla tid att ses just den här veckan, så det får bli lite avbrott för sociala träffar! 


Igår skickade jag in ansökan om mer studielån, skulle skickat in ansökan till Medicinskt kursforum idag, men posten stängde 3 minuter innan jag satte foten innanför dörren där... :( Så jag får skicka den imon bitti. Imon är en busy dag igen! Först posten, sen grupparbete, sen inlämning av det, sen flexibilitet-tester på 11 tjejer i massage-klassen, sen praktiskt lektion, sen till biblioteket att jobba på programmet inför lördag... Har inga höga förväntningar på det, men eftersom jag inte gillar träningstypen, så tror jag inte jag kommer jobba med det ändå, men det kan vara bra att ha. Jag går denna kursen enbart för att jag trodde det skulle hjälpa med min aerobics-utbildning, men icke! Jag har äntligen lärt mig att träna efter varje beat i låten, men för studio resistance ska man bara använda varannan! Så störigt!! Så det är ju ett helt annat tänk! Nej, det blir nog en walk-over på lördag.. Ger det en chans, men det är minimal möjlighet! Snacka om positivt tänkande!
Fast jag satsar allt krut på aerobicsen denna gången! Det är tredje gången gillt och sista chansen! Säger till när, så ni kan hålla tummarna för mig! :D 


Nu ska jag byta om och gå ner till stan och äta middag med en gammal jobbarkompis från W, Caite! Hon är en görgo tjej, jag önskar jag var lite mer som hon. :D 


Ha en härlig kväll och om ni inte hör något förrän söndag/måndag, så är det inte för att jag inte vill blogga, eller har glömt bloggen igen... Det är bara brist på hjärnaktivitet/energi... När jag lämnar biblioteket, så lämnar jag all intelligens också... Idag är ett undantag, eftersom jag måste vara social om en stund igen... ;) Här hemma blir det mest hjärndöda serier och enkla böcker som inte kräver så mycket tänkande. Har massa filmer jag vill se, men jag tittar på omslaget och inser att det kommer kräva en viss del tankeverksamhet, så jag lägger tillbaka den och så får jag se den när hjärnan är understimulerad till sommaren! Haha!! 


Kram kram

Inga kommentarer: