söndag 21 mars 2010

21 mars 2010

Sa har det gatt lite tid igen, och som ni ser, sa blir det prick-fritt... Sitter pa skolan och forsoker fa ordning pa saker och ting. Skriver pa min slut-uppsats och det gar inget bra alls... Omotivierad som fa, och far inte ihop orden till meningar som betyder nagot...

Har flipprat runt lite pa det stora internetet och har insett storheten i det nya bloggandet; 365 dagar. Funderar pa att starta upp nagot sadant jag med. Nu funderar ni sakerligen hur jag ska klara av det, jag som inte fixar ett inlagg har om dagen. Grejen med 365 dagar ar att man tar ett foto varje dag, postar det till bloggen. Och pa det sattet sa kan man folja personen i vardagen liksom... Snapshots fran en trott students liv! Hade inte det varit nagot? ;)

Vi far se, det hade varit kul att testa pa i alla fall! Jag uppdaterar om vad som hander!

Hej hopp!

Kram kram

Inga kommentarer: