lördag 6 mars 2010

JAG KLARADE DET!

Hur det nu gick till...

Så nu är den här veckan över. Det känns som det varit en lååång vecka! Förra helgen slet jag som ett djur i studion med mina kamrater. Vi körde så många pass att man i slutet körde utan några vikter alls och orkade knappt det. Idag körde vi 5 timmar i sträck. Vissa av oss var tvugna att köra om delar av våra program, men alla klarade det! Även jag! Gissa om jag blev förvånad!! Fast jag tror att hon godkände mig för att 1. Hon vet att jag inte kommer ställa mig i en sal och instruera studio resistance och 2. Boosta mitt självförtroende lite inför aerobics-provet om två månader... Men jag är glad att hon kan se en förbättring hos mig, det betyder ganska mycket, faktiskt!
Så nu är det bara att börja plåga kroppen med aerobics morron, middag, kväll mellan pluggandet och skrivandet! Fast det är i alla fall kul! :D

Det var något mer jag tänkte jag skulle skriva om, men huvudet hänger inte med! Som jag har berättat, så har jag ju varit lite trött det senaste. Jag har nämligen inte sovit som man ska. Drömmer knasiga drömmar till exempel... Dom ska jag inte gå in på nu, men jag har funderat på vad det kan vara som ställer till det periodvis för mina sömnrutiner och jag tror jag har ett svar. Kan det vara fullmånen? Kan jag vara så överkänslig mot en fullmåne? Jag har upptäckt ett sammanband nämligen, sist det var så här knepigt i mina nana-rutiner, var i december när det var fullmåne... Då var jag också lite stressad, så det kanske är när jag är stressad och det är fullmåne. Förra fullmånen var det inga problem, men då var läget under kontroll! Jag ska se när det inträffar igen, och se om månen är på väg att bli full igen... Har ju inte koll på när det är, så jag får bara se hur det går... Inatt sov jag som en bebis igen! Första natten på en vecka! Det här håller ju inte!

Så nu ska jag hoppa i säng, jag ska kolla lite på tv innan jag slocknar. Imon är en ny dag, det blir en dag på biblioteket! Spanska-prov på onsdag... Får se hur det ska gå! Vi ska shoppa presenter till vänner och bekanta som vi ska ta hem efter ett besök i Barcelona! Tänk vad härligt om provet hade varit i Barcelona, med riktiga butiker och riktiga försäljare! :D Hade inte tackat nej till det!! Haha!!

Hoppas alla har haft en härlig lördag!
Min ska precis till att ta slut!

Ha det toppen!!
Kramar på er!

Inga kommentarer: