söndag 7 mars 2010

En fundering hade varit på sin plats... Men...

Jag hade en lång fundering på den där debatten som pågår i Aftonbladet angående att bli pappa mot sin vilja, men jag insåg halvvägs igenom inlägget att jag inte orkade ta den diskussionen just nu... Men jag har en åsikt, tro mig! ;)

Men hade inte mitt huvud varit fullt av en spansk shoppingplanering, osteoporos/depression och effekten av träning, småföretagande-planering och hur jag ska kunna fixa ett hopplöst fall av häsloprogram för personer med stillasittande liv, så hade jag hoppat på diskussionen utan att tveka! Fast nu orkar jag inte... Tyvärr...

Hoppas alla har en härlig söndag!
Har förstått att tanken att det faktiskt kommer en vår, har vaknat hos er där hemma.... Här har våren både kommit och gått, och sen kommit tillbaka igen. Fast frosten kommer tillbaka under natten, för att bli bortsmält av morgonsolen! Man kan känna våren i luften, nu väntar vi bara på att värmen ska infinna sig i vinden också! :D

Ha en härlig fortsatt söndagseftermiddag!

Kram kram

Inga kommentarer: