söndag 6 april 2008

6 april 2008

Okej, ett nytt inlägg, men det hör liksom ihop med det som var igår.

För igår berättade jag om hur vinterjackan var nerpackad, fåglarna parar sig hejvilt på gatorna i stan och hur det byggs bo i parken. Jag vaknade precis, gick upp och tittade ut genom fönstret för att se ett vitt lager på marken!! Hur gick det till? Alla här har pratat om hur det inte har varit snö här på flera år och så har det kommit i två omgångar i år!! Så här får det inte gå till! Jag går inte med på att det är 17 grader, solsken, klarblå himmel och nästan sommar ena dagen och -1 och snö nästa! Sånna vändningar ställer till för mycket förvirring i mitt lilla huvud och jag har nog med förvirring där inne som det är!

Snälla väderbestämmare, bestäm dig! April kan väl få vara lika förutsägbar som resten av årets alla månader? Please....

Dags att jobba snart.... Suck...

Kram kram

Inga kommentarer: