söndag 13 april 2008

13 april 2008 del 2

By the way liksom, men jag har nu bloggat i över ett år! Tänk vad tiden rusar iväg! Inte trodde jag att folk skulle läsa det jag skrev. Inte för att jag har en av dom mest lästa bloggarna i bloggvärlden, men eftersom det faktiskt tittar in lite läsare varje dag för att se om det står något nytt, så fortsätter jag.

Det gör också att jag får lite dåligt samvete för dom dagarna jag inte skriver något. Att nån stackare sitter och väntar på att få läsa vad som händer i mitt lilla liv och så står det ingenting!! jag lovar att bättra mig... Så gott tiden räcker till i alla fall, så ha tålamod. Den dagen jag får ett mail där det säger 0 besökare, då kommer jag nog fundera på om det är värt att jag tar upp utrymme på internetet... Fast vi får se, ibland är det skönt att bara få skriva av sig. I och med att jag vet lite vilka som läser här, så kan jag inte riktigt lufta alla tankar och funderingar om vad jag tycker och tänker, men i stort sett så är det allt kommer ur systemet här.

Nu ska jag SOVA!
Natti natt igen!

Kram kram

Inga kommentarer: