söndag 20 april 2008

20 april 2008

Söndag igen... Vart tar veckorna vägen egentligen? Tokigast av allt är dock att allt som ligger framför mig inte verkar ta slut? Varför är det så?

Sitter idag med halsont, feber och värkande muskler. Imon börjar en ny, lång vecka. Hur ska det sluta? Det är fyra veckor kvar, men det här blir nog den tyngsta av dom alla. Ett prov, en presentation och ett inlämningsarbete.

Nä, det här blev inget bra inlägg, inget flyt alls och jag kan inte ens bubbla på om inget. Just nu känns det som det inte har hänt ett dugg! Det är ju liksom inte så kul för er att veta att dom stängt av en av vägarna på väg till stan, så bussen måste ta en annan väg. Eller att biblioteket kommer utöka sina öppettider eftersom det är tenta-plugg-dags. Eller att mina Mentos Lakrits/mint är slut... Det är katastrof, eller ja, inte riktigt, men nästan! Kanske inte biblioteksgrejen... Det är ju ganska okej. Fast jag hinner ju inte sitta där ändå, eftersom jag har praktik till 22...

Jaja, nu ska jag inte bubbla på om mer onödigheter... Ska krypa i säng tillsammans med en av mina marknadsföringsböcker! Jippie...?

Sov gott!
Kram kram

Inga kommentarer: