torsdag 17 april 2008

17 april 2008

God morgon!
Har egentligen inte tid att skriva här idag, har ju skola och betalt jobb att göra idag... Dom senaste dagarna har det varit fullt upp! Klockan har ringt runt 7, upp, duscha, skolan, lite slit på biblioteket för att sen rusa iväg till 4 timmars praktik. Det har faktiskt funkat ganska bra. Idag vaknade jag 06.40, fast jag hade sovmorgon ända till 8! Så jag låg och småslumrade tills nu. Det kändes lite lyxigt... Filosoferade på om jag skulle vara duktig nog att ta en morronpromenad. Det skulle ha varit ganska uppriskande, men jag kände att en extra timme i den varma sängen med morronprogrammet på tv var just vad jag behövde! Ett klipp som jag lagt in på bloggen, hörde jag på radion igår. Lite kul är det!

Hur som helst, jag har påbörjat min praktik på gymmet nu. Helt okej, självklart är det inte fullt ös hela tiden, men lite folk tittar förbi. Det är väl ungefär en 4-500 medlemmar och det kanske är lagom att börja med... Har varit med på några introduktioner och i nästa vecka ska jag vara med och fixa ihop med lite träningsprogram till några nya medlemmar. Det allra bästa är att jag får använda gymmet alldeles gratis! Så imon blir det ett härligt pass, med tunga vikter. Det är dags att låta benen få växa lite! Armarna är okej, men benen har lite kvar. Och så ska det som rör sig på magen bort! Är på god väg, men fortfarande för mycket.

Hur som helst, idag blir det skola, pluggande och sen bokaffären! Det är ett stressigt och upptaget liv att vara student! Busy, busy, busy!!

Ha en bra dag, alla!
Kram kram

Inga kommentarer: