måndag 17 maj 2010

Suck...

Nu börjar det bli jobbigt. Jag vet att jag borde njuta av den här ledigheten, men det är inte kul längre...

Och oron... Tänk om jag inte får jobb? Tänk om jag blir sittandes så här ett tag? Vad ska jag ta mig till då? Fast det finns ju jobb! Om man letar ordentligt och inte ger upp, så finns det ju jobb. Eller?

Och tänk om jag faktiskt får ett jobb. Men inte inom träning och sånt? Då har jag pluggat tre år till PT i onödan. Och den häringa massage-utbildningen. Den är inte gratis. Tänk om jag gör den i onödan?

Fast nu ska vi tänka positivt, eller hur? Klart jag får ett jobb! Och den här dryga perioden ska jag titta tillbaka på och uppskatta mitt jobb lite mer än jag hade gjort om jag inte hade mått lite dåligt av att bara gå hemma.

Och det har bara gått en vecka drygt... Det är 6 veckor idag innan dom hämtar upp mina saker här. Det är 6 veckor och 2 nätter innan jag åker hem. Hur ska jag få tiden att gå tills dess?!?! Suck...

Jag kollar lite film så länge, kanske kommer jag på något! :D

Kram kram

Inga kommentarer: