söndag 9 maj 2010

9 maj 2010

Skolan är officiellt slut nu. Jag har ett omprov kvar på onsdag, är så klart nervös, men borde nog inte vara det... Vi får se. Det är hyffsat viktigt prov, så måste liksom klara det...

Som jag säkert berättat, så kom jag in i Stockholm på massageskolan. Nu väntar jag bara på besked om det var tillräckligt många som ansökte. Med min tur, så var det säkert inte det.. Men jag fortsätter hålla tummarna! Borde få svar nu under maj vad som händer.

Annars har det inte hänt så mycket. Det har blivit två slappedagar, imon ska jag reda ut mitt träningsprogram som jag ska lämna in på onsdag och som ska ligga grunden för mitt prov. Det blir nog finemang! :D Återkommer med resultat när jag vet!

Och så funderar jag ju lite på vad som ska hända i framtiden. Det är ju lite ofrånkomligt när man är klar med något så här stort. I tre år har jag inte behövt grubbla vad som händer sen. Och egentligen behöver jag inte börja grubbla än, men det är saker man ibland inte styr över...

Men en sak som är klar, när jag får min egen lägenhet och ett jobb igen, då ska jag skaffa mig en liten kisse igen... Vem kan säga att kisse inte lockar när man ser det här:

Inga kommentarer: